Bra torsdag

Om jag tyckte att jag var lite förvirrad när jag skulle hitta till arbetsrummet idag så var det ingenting mot när jag skulle åka en omväg på grund av spårunderhåll. Det här med att läsa skyltar är ju tydligen inte min grej heller, herregud. Åkte lite fel och det blev väl en omväg på ungefär 10 min men det brukar man få räkna med när jag är ute och åker, tur att det var bara jag i bilen annars hade det varit ännu mer pinsamt. Efter att ha varit i lägenheten och hämtat kartonger plus vattnat blommorna så möte jag upp Astrid för en fika i solen. Snart anslöt sig Linnea till oss och vi gick en sväng på stan. Blev ett svart linne (har haft sönder plus slarvat bort några av mina gammla) och tre par trosor, vilket behövdes! Fick lite ångestpåslag när Astrid skulle vaccinera sig och då var jag inte ens i närheten av sprutan! Herregud, tur att det inte var jag som skulle ta den, hade brutit ihop direkt. Sprutor och jag är ingen bra kombo. Nu avrundar jag kvällen med lite skvallerläsning! Har två skvallertidningar att gotta ner mig i. 
 
Puss & Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0