Andra maj

Har precis kommit ur duschen efter andra fotbollsträningen den här veckan! Lite imponerad av mig själv faktiskt inte av min prestation utan av att jag har pallrat mig iväg till båda träningarna. Har haft ett långt uppehåll från fotbollsträningarna på grund av sjukdom och lathet. Men har varit på alla träningar både förra veckan (då var det bara en, men ändå) och den här veckan (två stycken). En klar förbättring ifrån förut. Nu ska jag bara försöka hålla i den här vanan, brukar var den svåraste delen för mig hehe. Annars har jag inte gjort så mycket idag har fasnat i en serie som heter Summerland, gick på tv typ 2005 och var en stark favorit då. Så nu har jag börjat titta på första säsongen igen! Snygga killar och drama, vad mer kan man önska sig? Ska se klart ett avsnitt nu innan det blir att sova, ska ju upp tidigt imorgon! 
 
puss & godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0