Fullt ös medvetslös?

Köttar som fan de sista veckorna som är kvar i skolan. Varför måste man alltid spara allt till sist? Jag är expert på det och så är tydligen våra lärare. Men på fredag är jag LEDIG men då ska det hinnas med mycket vill jag lova. Helgen är också fullspäckad med både jobb, fest och PINK(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Idag har varit en hektisk men mycket bra dag. Började med en sväng till Linköping för att genomföra lite metallanalyser. Labbet var häftigt och jag skulle kunna tänka mig att jobba med sådant i framtiden. Sedan hem och slänga i sig lite lunch och iväg till skolan igen för seminarium. Kvällen har jag spenderat hemma hos Mickan med Emelie och Magnus, mycket trevligt. Vi gjorde tacos och snackade skit. Så nu efter att ha reserverat några böcker inför kommande arbeten så ska jag gå och lägga mig. Imorgon väntar workshop, seminarium, förbredelser inför opponering och att tvätta.
 
puss och godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0