Jahopp då var man 21

Då var man alltså 20+ det svider lite måste jag ju erkänna. Första födelsedagen någonsin som jag inte vaknade av att mamma och pappa sjöng och kom in med paket, utan vaknade istället i en stökig lägenhet. Hade dansfest när jag åt frukost och gjorde mig i ordning. Var i skolan några timmar för att sedan dra till materialmännen och jobba resten av dagen. Vart lugn dag på jobbet så har hunnit smida planer inför helgen, får se vad det blir och druckit MASSOR av kaffe så varit hyper hela dagen. Efter jobbet var det fotbollsträning och jag trodde jag skulle dö. Skäms över mig själv och min dåliga kondition, men nu ska jag ändra på det. Fast skolan måste ta slut först, bara en vecka kvar till sommarlov. I love it. Så träningsvärken kommer väl vara fin imorgon. Blev firad av mamma och pappa när jag kom hem och nu ska jag sova. Haft en bra och fullspäckad födelsedag. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0