Måndag

Sinnesförvirringen har varit total hela dagen, har varit helt säker på att det har varit tisdag idag hela dagen. Ringde till och med till mamma och fråga vad hon skulle göra nu idag (som egentligen är imorgon) när hon var ledig. Hon undrade om jag hade fått solsting. Skyller på att jag var tvungen att gå upp tio i sex nu på morgonen för att hinna till Linköping. Har tillbringat min förmiddag där med Iva och intervjuat en forskare och hann även med att träffa Emil en sväng. Har ju inte sett honom på flera år kändes det som. När jag kom hem från Linköping så mötte jag upp Emelie för lunch och då bestämde vi oss för att vi skulle hälsa på Jossan och Signe, så det blev en liten sväng till Sörping för bebismys och lite skitsnack. Alltid lika trevligt! Efter jag kom hem till lägenheten så har jag bakat och städat! Samlat lite vuxenpoäng helt enkelt. Tänkte att jag skulle få lite skolarbeten gjorda innan jag går och lägger mig också, så bäst jag sätter lite fart! Det har varit en fullspäckad måndag och morgondagen kommer vara lika fullproppad med saker som ska hinnas med! Woop. Love life. 
 
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0