Min lördagskväll

Lördagen började med att jobba några timmar och sen när jag kom hem så ringde Hanna och fråga om vi inte skulle cykla kring sjön, javisst svarade jag. Så här står jag och posar med en av två fungerande cyklar hemma hos oss just nu (min pappa lagar cyklar...). En riktig pärla som funkade rikligt bra faktiskt, över förväntan. Det blev många skrik för döda och halvdöda ormar, iaf från min del Hanna skrattade mest åt mig. Vad vi fick utan av den här lilla cykelturen var mest att vi har dåligt flås och att vi måste bli lite mer modiga. 
 
Jag var tvungen att ta kort på utsikten från Hannas dass (ingen riktitig toalett här inte), den är ju skit fin! Heheh. Rånen är ganska fin faktiskt!
 
Efter cykelturen grillade vi och gjorde trägårdarbete, här är jag i Hannas träskor. Hanna tyckte att jag var väldigt sexig i träskor (tre stolekar försmå) och mina uppdragna strumpor. Tillslut hamnade vi i soffan och tittade på Bröderna Grimm, en väldigt speciell film. Somnade väldigt snabbt när jag kom hem kan jag säga. En bra lördagskväll helt enkelt. 
 
puss. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0