Onsdag

Trodde att jag hade workshop idag men den hade blivit flyttad tills nästa vecka, så tog en sovmorgon och det var inte fy skam. Har sovit ganska dåligt de senaste nätterna pga konstiga drömmar och värmeslag. Inatt sov jag med öppet fönster men trodde inte jag skulle kunna somna då eftersom det låter ganska mycket ifrån vägen men det gick utan några större problem. Så nu har jag fixat lite med labbdata från labbarna de senaste veckorna och packat lite. Tänkte att jag skulle försöka flytta lite saker på fredag när jag är ledig för det mesta kan jag få med mig med en vanlig bil, men för sängen och soffan måste jag låna en lite större bil. Tur man har kontakter hehe. I eftermiddag väntar seminarium och opponerings förbredelser. 
 
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0