Pluggdagen med stort P

Har suttit nu konstant sedan klockan nio och skrivit om de tre olika typerna om grafen som finns. Från svenska till engelska och att jobba som översättare ska jag nog aldrig göra. Men nu är jag iaf klar och har en välförtjänt paus innan jag drar igång med nästa punkt på att-göra-listan; skriva om olika riskaanalyser. PÅ ENGELSKA! Det tar ju hur jävla lång tid som helst. Sedan ska jag läsa en artikel som en forskare skickade till oss, kul att forskare vill hjälpa oss i vår lilla uppsats. En annan forskare som vi intervjuvade i måndags ville till och med ha vårt arbete när det var klart så han kunde använda det i sitt arbete!? Vilket är verkligen jätteroligt för då betyder det att vi skriver om någonting som forskarna kanske inte jämt tänker på och behöver jobba mer på. Men samtidigt fick Iva och jag lite prestationsångest kan man säga. EN FORSKARE VILL ANVÄNDA VÅRT ARBETE TILL SITT ARBETE. Det är fan stort och nu måste det ju bli bra också. Hjälp. Tänk om han kommer citera oss? Shit, vad häftigt det skulle vara. Nu känner jag prestationsångesten komma smygande igen och mamma roppar att det är mat, så dags att fylla på energin innan det är dags att fortsätta. 
 
puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0