Sagt upp lägenheten

I måndags gjorde jag slag i saken och sa upp lägenheten, ska flytta hem till landet och mamma och pappa. Stan är helt klart inte något för mig. Då vet jag det och behöver aldrig bo i stan mer. Annars har måndag, tisdag och onsdag gått sjukt snabbt. Måndag var en skitdag och jag mådde as dåligt. Tisdag var medel och idag känns allt bra och normalt igen. Har mycket i skolan den här veckan, så ska snart återgå till plugget. Försöker ta en dag i taget den här veckan och beta av allt som behöver göras varje dag så vågar inte riktigt längta till helgen än. 
 
Fick min nummerlapp till Vårruset idag, på måndag då jälkar! 
 
En bild på min middag ikväll. Fylld paprika med tacoköttfärs och ost. Fint som attan. 
 
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0