Tisdag

Har spenderat mesta dels av dagen tillsammans med Emelie. Vi har varit på Titanic utställningen i Värmekyrkan, ätit lunch och kollat på Tatanic-filmen, vilket kändes som ett måste efter vi hade varit på utställningen. Filmen och utställningen var skitbra! Fick lära mig massa nytt! Rekomenderar den verkligen. Efter Emelie hade gått hem och jag hade pantat all min pant (har tänkt göra det i månader nu) så provsmakade jag mina bröd som jag bakade igår. Trodde inte att jag skulle gilla de men det visade sig att jag hade fel, dem var riktigt goda. Resten av kvällen har gått åt till plugg. Nu ska jag avsluta kvällen med att läsa texter till ett litteraturseminarium som jag missade. 
 
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0