Valborg

Igår var det ju alltså valborg och den tillbringade jag på Örsåsa Loge med ett skönt gäng. Rockade dansglovet nästan hela kvällen men det bästa var nog trubaduren. Det var kul att träffa några som man inte har sett på ett tag. Det var en väldigt rolig kväll! Kanske lite för rolig kändes det som när jag vaknade och var så fruktansvärt bakis. Jag som nästan aldrig brukar bli det heller. Typiskt. Trodde det skulle bli bättre efter vi hade varit på ICA och köpt lite att äta men nej det blev det inte. Höll på att spy flera gånger på fotbollsträningen nu på kvällen men nu känns det äntligen som det har släppt. Lagom till Grey's, vilket är perfekt. Trodde jag skulle behöva åka in tidigt till skolan imorgon men slapp det, så jäkla skönt. 
 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0